poniedziałek, 1 października 2012

+BLIŻEJ NIEBA


W dniu swojego święta a przy okazji naszego parafialnego odpustu św. Teresa od Dzieciątka Jezus pozwoliła nam być BLIŻEJ NIEBA. Niebo jest tam, gdzie Bóg jest kochany i wielbiony, a więc mamy nadzieję, że i na naszej Kamczatce:) Jak umieliśmy uwielbialiśmy Boga na porannej i wieczornej odpustowej Eucharystii. Jak tu się nie cieszyć, gdy tłumnie:) (23 wiernych!) wyśpiewywaliśmy pieśni Bogu na chwałę, oczywiście ze św. Teresą:) Aż serce się raduje! Zapowiadali deszcz, a tu proszę piękna, cudna pogoda, nawet nasze babuszki Agnesa i Andżelika zostawiały na boku swoje boleści i mogliśmy przywieźć Je do kaplicy na wspólną modlitwę! Dina wyszła ze szpitala ze swoim nowonarodzonym synkiem Danielem i też dołączyła do nas! Św. Teresa przyprowadziła też na swoje uroczystości gości. W końcu jak odpust to odpust. Łask wystarczy dla każdego!


Dobremu Bogu podoba się w mojej małej duszy to, gdy widzi,
że kocham moją małość i moje ubóstwo, podoba Mu się moja ślepa ufność w Jego miłosierdzie. Oto jedyny mój skarb,
dlaczegoż ten skarb nie miałby być także i Twoim? 


Św. Teresa od DZ. J.




 


Uczta dla ducha!













 Uczta dla ciała – чаепитие.









Skarby naszej parafii – babuszki Agnesa i Andżelika. 












Zlata (to imię) po raz pierwszy przyszła do nas ze swoją mamą i stwierdziła Mi się tu podoba:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz